عکس های جکی کولینز

جکی کولینز : مارلون براندو من را در سن 15 سالگی اغفال کرد

جکی کولینز مسئله تکان دهنده ای را آشکار کرده است که در سن 15 سالگی توسط مارلون براندو بازیگر افسانه ای قرن بیستم اغفال شده است و با او رابطه جنسی داشته است.
خانم کولینز می گوید در یک پارتی هالیوودی مارلون براندو شخصی را پیش من فرستاد و آن شخص پیغام او را به من رساند که چه اندام زیبا و چهره ای دوست داشتنی دارم و مارلون براندو می خواهد با من ملاقات کند. خانم کولینز می افزاید مارلون براندو وارد دهه چهارم زندگی خود شده بود و من تنها 15 سال داشتم که با وی رابطه جنسی برقرار کردم.

جکی کولینز می گوید : مارلون براندو در اوج شهرت و محبوبیت بود و او می بایست به 4 سال زندان محکوم می شود زیرا طبق قوانین کالیفرنیا سن  رابطه جنسی داشتن با یک دختر 18 سالگی است و من 15 ساله بودم و او خلاف قوانین عمل کرده بود.

جکی کولینز بیشتر وارد جزئیات می شود و می گوید : تابستان 1953 بود که با او رابطه جنسی داشتم. او بازیگر مورد علاقه من بود و قبل از اینکه او را در آن مهمانی ملاقات کنم فیلم” وحشی” او را 26 بار دیده بودم. او به سینه های من خیره شد و به من گفت اندام محشری داری و …

پس از مرگ مارلون براندو زنان زیادی بر علیه وی صحبت کرده اند که جکی کولینز آخرین نفر آنها است.

جکی کولینز 72 ساله رمان نویس و بازیگر انگلیسی است که تاکنون 26 رمان نوشته است و تمام رمان های وی جزء پر فروش ترین رمان های لیست روزنامه نیویورک تایمز بوده است. وی تاکنون 400 میلیون نسخه از رمان هایش را در دنیا به فروش رسانده است . او همچنین خواهر جوانتر جوآن کولینز می باشد.

پاسخی بگذارید

